« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych poprzedzone ew. wręczeniem radnym zaświadczeń o wyborze.

3. Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Wójta Gminy Lądek ew. poprzedzone wręczeniem zaświadczenia o wyborze.

4. Stwierdzenie kworum.

6. Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Lądek.

b) zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady Gminy Lądek

c) przeprowadzenie głosowania

d) odczytanie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Lądek

8. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek.

a) głosowanie wniosku w zakresie utrzymania wyboru Komisji Skrutacyjnej

b) przyjęcie regulaminu wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek

c) zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek

d) przeprowadzenie głosowania

e) odcztanie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek

9. Wybór członków Komisji stałej - Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu oraz podjęcie uchwały w sprawie przedmiotu jej działania.

a) Wybór członków Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu

1) przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu

4) odczytanie Uchwały w sprawie określenia składu osobowego Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu

10. Wybór członków Komisji stałej - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa oraz podjęcie uchwały w sprawie przedmiotu jej działania.

a) wybór członków Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa

1) przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa

4) odczytanie Uchwały w sprawie określenia składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa

11. Wybór członków Komisji stałej - Komisja Rewizyjna

d) zgłoszenie kandydata na Przewodniczącego tej Komisji, spośród jej członków

f) odczytanie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej

12. Wybór członków Komisji stałej - Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

a) przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

d) zgłoszenie kandydata na Przewodniczącego tej Komisji, spośród jej członków

f) odebranie wniosku wybranego Przewodniczącego o powołanie zastępcy przewodniczącego

g) odczytanie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

13. Zamknięcie I sesji Rady Gminy Lądek.

« Powrót do strony głównej