Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad XXIV sesji Rady Gminy Lądek, stwierdzenie quorum.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Gminy Lądek.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Lądek.
5.
Informacja z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lądku za I półrocze 2025 roku.
6.
Przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia wyników kontroli rekompensaty całkowitej wypłaconej Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. w Koninie w roku 2024.
7.
Przyjęcie uchwały w sprawie określania zasad i trybu udzielania dotacji dla spółek wodnych oraz sposobu ich rozliczania z budżetu Gminy Lądek.
8.
Przyjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu korzystania z fontanny zlokalizowanej na Rynku w Lądku.
9.
Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XIII/65/2024 Rady Gminy Lądek z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2025.
10.
Przyjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Lądek a Gminą Słupca.
11.
Przyjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie przez Gminę Lądek krótkoterminowej pożyczki.
12.
Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok.
13.
Przyjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lądek na lata 2025-2040.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne wnioski i zapytania.
16.
Zamknięcie obrad XXIV sesji Rady Gminy Lądek.