Porządek obrad
2.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych poprzedzone ew. wręczeniem radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez nowo wybranego Wójta Gminy Lądek ew. poprzedzone wręczeniem zaświadczenia o wyborze.
5.
Wybór Komisji Skrutacyjnej.
6.
Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Lądek.
a)
przyjęcie regulaminu wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Lądek
b)
zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady Gminy Lądek
c)
przeprowadzenie głosowania
d)
odczytanie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Lądek
7.
Uchwalenie dalszego porządku obrad.
8.
Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek.
a)
głosowanie wniosku w zakresie utrzymania wyboru Komisji Skrutacyjnej
b)
przyjęcie regulaminu wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek
c)
zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek
d)
przeprowadzenie głosowania
e)
odcztanie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Lądek
9.
Wybór członków Komisji stałej - Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu oraz podjęcie uchwały w sprawie przedmiotu jej działania.
a)
Wybór członków Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu
1)
przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu
2)
zgłoszenie kandydatów do składu osobowego Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu
3)
głosowanie na każdego z kandydatów do składu osobowego Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu z osobna
4)
odczytanie Uchwały w sprawie określenia składu osobowego Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu
b)
Przyjęcie uchwały w sprawie określenia przedmiotu działania Komisji Infrastruktury Technicznej, Rolnictwa i Budżetu
10.
Wybór członków Komisji stałej - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa oraz podjęcie uchwały w sprawie przedmiotu jej działania.
a)
wybór członków Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa
1)
przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa
2)
zgłoszenie kandydatów do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa
3)
głosowanie na każdego z kandydatów do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa z osobna
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Agnieszka Herudzińska
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Tomasz Kaszuba
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Adam Brodziak
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Jacek Kujawa
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Leszek Wojewoda
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Przemysław Różański
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Adam Szygenda
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie na kandydata do składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa - Katarzyna Wojewoda
4)
odczytanie Uchwały w sprawie określenia składu osobowego Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa
b)
Przyjęcie uchwały w sprawie określenia przedmiotu działania Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Bezpieczeństwa
11.
Wybór członków Komisji stałej - Komisja Rewizyjna
a)
przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Rewizyjnej
b)
zgłaszanie kandydatów do składu osobowego Komisji Rewizyjnej
c)
głosowanie na poszczególnych kandydatów do składu osobowego Komisji Rewizyjnej z osobna
d)
zgłoszenie kandydata na Przewodniczącego tej Komisji, spośród jej członków
e)
przeprowadzenie głosowania na Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
f)
odczytanie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej
12.
Wybór członków Komisji stałej - Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
a)
przyjęcie regulaminu w sprawie wyboru Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
b)
zgłaszanie kandydatów do składu osobowego Komisji, Skarg, Wniosków i Petycji
c)
głosowanie na poszczególnych kandydatów do składu osobowego Komisji z osobna
d)
zgłoszenie kandydata na Przewodniczącego tej Komisji, spośród jej członków
e)
przeprowadzenie głosowania na Przewodniczącego Komisji
f)
odebranie wniosku wybranego Przewodniczącego o powołanie zastępcy przewodniczącego
g)
odczytanie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
13.
Zamknięcie I sesji Rady Gminy Lądek.